SYNKA - EN PLATTFORM BYGGD PÅ ERFARENHET OCH FRAMTIDSTÄNK.

SYNKA kopplar ihop olika system med varandra för att skicka information från ett system till ett annat och sparar dig massvis med tid samt effektiviserar din E-handelsresa. Eftersom våra kunder har andra behov än våra egna, så överväger vi alltid deras perspektiv för att kommunicera effektivt och vi bygger de bästa integrationerna när vi förstår de människor vi bygger för. Tillsammans. 

Synka automatiserar

Produkter

Produkter

Skapa upp nya produkter, uppdatera produkter samt synkronisera in produktinformationen mellan era system för att spara tid på repetitiva uppgifter och automatisera produktflödet mellan era system via plattformen - SYNKA.

Redo att köra igång?

Boka demo

OSS - Nya MOSS

Bokför EU-försäljning och redovisa rätt moms

Om ni säljer till privatpersoner inom EU, så måste ni redovisa moms i den procentsats som gäller i det land er kund gör sitt köp. Låter ganska krångligt? SYNKA hjälper er att filtrera, kontera och bokföra rätt momssats, allt det finns inbyggt hos SYNKA för er verksamhet, enkelt, automatiserat och skalbart.

Redo att köra igång?

Boka demo

Ordrar

Ordrar

När en order kommer in till ert E-handelssystem så synkroniseras den in till det system som ni vill använda för att administrera beställningen. Ni bestämmer vilket system som ska vara master, helt enkelt. Det löser SYNKA.

Redo att köra igång?

Boka demo

Schemaläggning

Schemaläggning

SYNKA har inställningar där ni kan schemalägga import av priser, lager och produkter med tidsbestämda intervaller. Allt för att underlätta det administrativa och för att spara massa tid.

Redo att köra igång?

Boka demo

Lager

Lager

SYNKA är byggd för framtiden och den hjälper er verksamhet med att synkronisera lagret om man önskar det för att man ska kunna ha koll på ett och samma lager fast man säljer B2C och B2B. Exempelvis WooCommerce för privatpersoner samt Fortnox mot återförsäljare. Ni väljer vilket system som ska vara master för lagersaldot.

Redo att köra igång?

Boka demo

Priser

Priser

Om det är Fortnox eller ert E-handelssystem som bestämmer vilka prisuppdateringar som ska gälla, det får ni bestämma. Det har SYNKA sagt och gjort för att det ska vara så.

Redo att köra igång?

Boka demo

Flera butiker?

Flera butiker?

Dags för expandering mot fler länder kanske? SYNKA löser så att ni kan ha flera butiker i en integration och det blir lika stabilt. Ni får samma stabila integration med ett enda inlogg till era andra butiker och kan fortsätta tillväxtresan. Detta löser SYNKA.

Redo att köra igång?

Boka demo

Automatiska avstämningar

Automatiska avstämningar?

Använder ni Svea eller Klarna Checkout? Lugn, vi ser till att automatiska avstämningar sker i SYNKA på öret. När SYNKA tar hand om det jobbet, så kan ni fokusera på att sälja, marknadsföra och växa. Detta löser SYNKA och ni kan fortsätta tillväxtresan.

Redo att köra igång?

Boka demo

Master

Vem är Master?

SYNKA är byggd för framtiden. Framtiden för E-handlare och för er som kund. Med våra inställningar så bestämmer ni vilket av era system som ska vara master, översatt till svenska så betyder det vilket av era system som ska bemästra dataflöden. Smidigare än så här blir det inte.

Redo att köra igång?

Boka demo

Övrigt?

Vi älskar tillväxtresan

Har ni funderingar på andra inställningar och integrationer som behöver utvecklas för er verksamhet? Hör av er till oss för att diskutera era tillkommande behov, för som sagt. SYNKA är byggd med framtidstänk och erfarenhet. Vi gör det tillsammans.

Resan tar inte slut här.

Kontakta oss

om fortnox

Fortnox erbjuder en molnbaserad plattform så att småföretagare och redovisningsbyråer kan hantera sin ekonomi och administration effektivt. Plattformen är marknadsledande i Sverige. Det ger också kunder tillgång till finansiella tjänster och företagsförsäkringar. Fortnox grundades 2001 och har sitt huvudkontor i Växjö. Aktien är noterad på NGM Nordic MTF. För ytterligare information se www.fortnox.se

Vill du köra igång med SYNKA?

Låt oss börja en integrerad resa. Tillsammans.

Vi är ett team av dedikerade utvecklare och tekniska projektledare. 
SYNKA är utformat för att hjälpa just er verksamhet med digital tillväxt. Oavsett om ni driver en E-handel eller ett tjänsteföretag, så har vi tekniska lösningar som löser vardagliga problem likväl som tråkiga repetitiva uppgifter blir gjorda mot olika system och plattformar. Allt för att underlätta vardagen för E-handlare och tjänsteföretag.
 
 
Efter flera års programmering i ryggsäcken och många skrivna rader kod har vi upptäckt det nya sättet för att ständigt ligga före teknikkurvan för våra kunder. Vi är passionerade, kunskapstörstiga och gör vad vi älskar, vi fokuserar på effekter och levererar resultat. Vi vågar lova och berätta att vi levererar fantastiska integrationer som integrerar, automatiserar och framförallt effektiviserar era flöden. Efter noggrann omvärldsanalys, och nära dialog med företagare, så jobbar vi kontinuerligt med vår expertiskreativitet och produkt – SYNKA.

Vad kostar det?

Fortnox - Magento 2

SEK 1100
/Mån
  • Synka bokföringen
  • Synka ordrar
  • Synka produkter
  • Synka lager
  • Synka priser
  • 1000 ordrar / mån per butik
  • Avstämningar Svea Checkout
  • Avstämningar Klarna Checkout
  • OSS ingår - One Stop Shop

Fortnox - SHOPIFY

SEK 499
/Mån
  • Synka bokföringen
  • Synka ordrar
  • Synka produkter
  • Synka lager
  • Synka priser
  • 1000 ordrar / mån per butik
  • Avstämningar Shopify Payments
  • OSS ingår - One Stop Shop

Fortnox - WooCommerce

SEK 599
/Mån
  • Synka bokföringen
  • Synka ordrar
  • Synka produkter
  • Synka lager
  • Synka priser
  • 1000 ordrar / mån per butik
  • Avstämningar Svea Checkout
  • Avstämningar Klarna Checkout
  • OSS ingår - One Stop Shop

Fortnox - Magento 2

SEK 1399
/Mån
  • Synka bokföringen
  • Synka ordrar
  • Synka produkter
  • Synka lager
  • Synka priser
  • 1000 ordrar / mån per butik
  • Avstämningar Svea Checkout
  • Avstämningar Klarna Checkout
  • OSS ingår - One Stop Shop

Fortnox - SHOPIFY

SEK 649
/Mån
  • Synka bokföringen
  • Synka ordrar
  • Synka produkter
  • Synka lager
  • Synka priser
  • 1000 ordrar / mån per butik
  • Avstämningar Shopify Payments
  • OSS ingår - One Stop Shop

Fortnox - WooCommerce

SEK 749
/Mån
  • Synka bokföringen
  • Synka ordrar
  • Synka produkter
  • Synka lager
  • Synka priser
  • 1000 ordrar / mån per butik
  • Avstämningar Svea Checkout
  • Avstämningar Klarna Checkout
  • OSS ingår - One Stop Shop

Fördelar med Synka

 Synka kan automatisera det mesta. Oavsett om det gäller att automatisera bokföring eller att spara tid, så vågar vi påstå att tillväxtresan börjar här på Synka.
Tillsammans.

Flexibiliteten

SYNKA gör att våra integrationer kan kommunicera med varandra och gör det med bravur. Vi automatiserar era dataflöden och ger förutsättningarna för tillväxtresan ni vill göra med era kunder med stor flexibilitet. Alltid.

Erfarenheten

Vårt dedikerade team av utvecklare har byggt flertalet integrationer genom åren och har täta dialoger med kunderna för att kunna bygga integrationer med kundernas perspektiv i fokus. Lita på oss när vi säger att SYNKA löser det. Tillsammans.

Plattformen

SYNKA får nya kopplingar kontinuerligt i takt med efterfrågan och övervakas med stabila verktyg samt av våra dedikerade utvecklare. Har ni ett specifikt integrationsbehov? Hör av er till oss, så löser SYNKA resten.

Vad säger kunderna?

Vi har Magento 2 och sökte efter en bra och prisvärd koppling till Fortnox, så hittade vi våra nya vänner på KodAkuten som hade just en sådan koppling vi behövde. Vi kunde inte motstå denna koppling, då vi har testat andra tidigare med andra företag som har kopplingar och inte varit helt nöjda med alla inställningar som funnits. Allt har gått supersmidigt med leverans av projektet och vi sparar massa tid tack vare Fortnox - Magento 2 kopplingen. Rekommenderar Synka till alla som behöver spara tid på riktigt.
Vi sökte ett system som kunde förenkla vårt flöde och bokföringsrutiner med högt ställda krav på både att kunna ta betalt i olika valutor och betalsätt då vi säljer internationellt. Efter mycket efterforskning fastnade vi för SYNKA. Den synkroniserar vår försäljning perfekt och förädlade våra rutiner vilket gör att vi sparar väldigt mycket tid samtidigt som vi kan lita på att bokföringen mot försäljningen synkas perfekt. Värt varenda krona. Vi har Fortnox - WooCommerce integrationen.

Bli Återförsäljare?

Vi vill arbeta med människor som har höga ambitioner och ett driv samt en stark vilja att ge sina kunder ett enklare företagsliv. Visst låter det enkelt? Det är faktiskt inte svårare än så.

Att vara återförsäljare för SYNKA innebär att ni tjänar pengar på varje kund som blir en aktiv kund hos oss. Ni hjälper era kunder att spara tid och pengar som företagare och vi står för resten som är leverans, on-boarding och support. Ni som återförsäljare binder inte upp er på något och betalar inget för att vara partner. Dessutom får ni möjlighet att synas på vår hemsida med ert varumärke. Vi vill gärna samarbeta med er som behöver en partner för integrationer. 

Vill ni veta mer om SYNKA eller är intresserad av att bli återförsäljare för SYNKA, bokar vi gärna ett första möte för att lyssna och berätta mer genom en demo av SYNKA.

Vi samarbetar idag med webbyråer, redovisningskonsulter, IT-konsulter och människor. Vi arbetar med människor och människor är vad vi är.
Tillsammans synkroniserar vi underverk med SYNKA.

Kontakta Adam, partneransvarig för mer info om SYNKA.

VÅRA PARTNERS​